Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

 

magic23-13 : :

linkologia.pl spis.pl

 Robily tego bloga 4 sławetne osoby można powiedzieć fantastyczna czwórka.4 przystojnych facetów bardzo wysportowanych, męskich i strasznie inteligentnych. Właściwie robili tego bloga trzej męźczyźni i jeden półgłówek:D bo strasznie mało sie udzielał ale niech ma i sie cieszy, można więc powiedzieć trzej muszkieterowie i jako ten czwarty koń :D czyli PTAK,RYBA, BEDNAR, i ---> KRAWAT <--- półgłówek 

magic23-13 : :

Nasza Klasa Komentarze (10)
08. stycznia 2006 16:44:00
linkologia.pl spis.pl

Do naszej klasy chodzą 34 osoby w tym 23 menów i 11 dziewczyn(choc niewiem czy zasluguja na ta nazwe)
A teraz po krótce opisze każdą osobe z naszej klasy:)

RADEK A.- Jest fajny ale czasem strasznie denerwujący :D
ANDRZEJ A.- hmm... Sam niewiem co o nim napisac, jest to niezwykly ewenement w naszej klasie.:)(killer)
BARTOSZ R.- Jest to współzalorzyciel stronki.Niepali ale czasem lubi sie napi:ć).Mieszka w Koloni Libiszów.Ma około 175 cm wzrostu i z 55kg wagi,  dobrze zbudowany, szczupły. Jest to szatyn o ciemnej cerze z brązowymi oczkami.Spox ziom. Ma bzika na punkcie Arsenalu i dziewczyn:), jego zdaniem najlepszym autem jest Ford Mustang. Interesuje sie książkami, boksem oraz słucha tkz. Czarnej muzy.
MICHAŁ B.- W skrucie to tym delikwentem jestem ja :D.hehe... Czyli przystojny ciemny blondyn z niebieskimi oczkami, około 165cm wzrostu i z 55kg wagi(niestety musze was rozczarowac drogie panie bo nie mam fotki :-( ).Mieszka w Ogonowicach. Interesuje sie sportem, ksiazkami i dziewczynami:D(ładnymi).Jednak mam "troszke" kłótliwy charakter oraz jestem uparty i nieustępliwy przez co często się kluce(szczególnie z dziewczynami)
WITEK B.- Jest to spoko kolega. Odnosi sporo zwycięstw w biegach długo dystansowych.
WOJCIECH B. -Spox ziomek dosyć dobry w piłe i inne dyscypliny sportowe :D Klasowy misiek
SZYMON D.- Przystojny Facet ale mało towarzyski cięko nakłonic go do rozmowy do tej pory nie wiadomo co lubi ? Jest nieśmiały  szczegulnie w stosunku do dziewczyn

GRZEGORZ P. - Wspól realizator bloga z miasta OPOCZNA . Jak nazwisko na to wskazuje lubie latać za dziewczynami oraz w wolnych chwilach pogłebiać swoją wiedze o motoryzacji . Jestem ciemnym blondynem o zielonych oczach 164 cm wzrostu NIE MAM NAAOGÓW ubustwiam i kocham dziewczyny. Słucham (Sean Paula) i ogulnie ROCKA miom ulubionym zespołem jest PTAKY oraz HIM .Szukam DZIEWCZYNY która chciała by sie zaprzyjaźnić przez E-mail magic23-13@tlen.pl Czekam !!!.W odpowiedzi na e-maila przesyłam swoje zdjęcie !!!                                                                                                                                                    - MAŁGORZATA S. -Super laska z naszej kalsy sąsiadka RYBY ;) fanka hip-hopu i pluszowych misiów.Jest 100% kobietą o ciemno blond włosach i długich, szczupłych, zgrabnych nogach ma 163 cm wzrostu kocha matematyke i biologie.

Witek N. -Jeste spoko kumpel czasem nieźle przybity :)  (czoło)
SORRRKI ALE TA NOTKA NIE JEST JESZCZE SKONCZONA WIĘC PRZEPRASZAMY!!! NIEDŁUGO POWINNY POJAWIĆ SIE TU ZDJĘCIA I WIELE INNYCH ŻECZY ALE JAKICH TO SIE JESZCZE OKAŻE!!!

magic23-13 : :

Klasa 2F Komentarze (10)
06. stycznia 2006 15:43:00
linkologia.pl spis.pl

Chodzimy do szkoły nr.1 w Opocznie.Jednak prawie nikt z naszej klasie nie mieszka w Opocznie lecz w okolicznych wioskach[Ogonowice, Kolonia Libiszów, Międzybórz,Opoczno (<---- tam mieszkają ci najlepsi :D)].Nasza klasa liczy 34 osoby. Naszym wychowawcą jest pan Jacek. S. . jesteśmy jedną z najgorszych klas w gim. ale to nam zabardzo nieprzeszkadza :D jakos sobie radzimy z tą opinią. Jeździmy na sporo fajnych wycieczek np. ostatnio byliśmy na wycieczce rowerowej po okolicach  Opoczna z przystankiem w Poświętnym a co tam sie działo opowiemy później.........c.d.n........ 

magic23-13 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

gamezmaniac | letss | madzia1-1 | b12321 | monikaaaaaaa | Mailing